Ο σκοπός μιας διαφήμισης είναι να τραβήξει την προσοχή πιθανών πελατών και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα μιας επιχείρησης. Τα στοιχεία της διαφήμισης θα πρέπει να συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους, ωστε η καταχώρησή να αποτυπώνεται στον αναγνώστη και να ξεχωρίσει απο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των ανταγωνιστών, προβάλλοντας παράλληλα τα οφέλη που θα έχει εάν επιλέξει το διαφημιζόμενο προϊόν.

Δημιουργούμε προσχέδια για όλες τις επιφάνειες και φροντίζουμε να διατηρίσουμε μία ισορροπία καθώς και αντιθέσεις που όμως δέ κουράζουν. Ακολουθούμε πιστά τους κανόνες για τη σχεδίαση μίας καλής καταχώρησης και σε συνεργασία μαζί σας δημιουργούμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Εάν το επιθυμείτε αναλαμβάνουμε και την τυπογραφική διεκπεραίωσή του προσχέδιου, σε συνεργασία με τυποεκδοτική εταιρεία, φροντίζοντας να πάρετε το καλύτερο αποτέλεσμα στην οικονομικότερη τιμή.

Βασικοί κανόνες σχεδίασης

Οι διαφημίσεις μας περιβάλλουν απο παντού. Βλέπουμε εκατοντάδες κάθε εβδομάδα, αλλά αυτές που θυμόμαστε μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Με τον ανταγωνισμό να γίνεται όλο και μεγαλύτερος, είναι σημαντικό να έχουμε κατα νού κάποια στοιχεία που θα κάνουν τη διαφήμισή σας να μήν περάσει απαρατήρητη. Έχουμε συγκεντρώσει μερικά απο αυτά για την εξασφάλιση οτι η δική σας διαφήμιση θα τραβήξει τα βλέμματα, και το πιο σημαντικό, οτι θα τη θυμούνται.

1. Σύντομο μήνυμα

Λαμβάνοντας υπ' όψιν οτι ο αναγνώστης είναι σε κίνηση, όταν διαβάζει μία διαφήμιση, δέν έχει πολύ χρόνο για να την παρατηρήσει. Έξι δευτερόλεπτα έχουν υπολογιστεί ώς ο μέσος όρος που κάποιος παρατηρεί μία διαφήμιση στο δρόμο. Έτσι, περίπου έξι λέξεις είναι όσες θα πρέπει να χρησιμοποήθούν για να περάσετε το μήνυμα σας. Μπορούν σίγουρα να χρησιμοποιηθούν και περισσότερες απο έξι λέξεις, ανάλογα με το μήκος και την ευκολία ανάγνωσης τους, αλλα ώς κύριως κανόνας στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι οτι το λιγότερο είναι περισσότερο. Ένα σύντομο και ουσιαστικό μήνυμα είναι ο ιδανικός συνδιασμός για να πετύχει το στόχο της η διαφήμιση.

2. Ολοκληρωμένες και καθαρές πληροφορίες

Θα πρέπει να δίνετε στον αναγνώστη άμεσες και ολοκληρωμένες πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να είστε φλύαροι. Οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι συνοπτικές. Επιλέξτε λίγα και ευανάγνωστα στοιχεία. Μια μεγάλη φωτογραφία είναι καλύτερη από πολλές μικρές, καθώς ένα μικρό και περιεκτικό κείμενο είναι πιο εύκολο να αφομοιωθεί από ένα κείμενο με πολλές λεπτομέρειες.

Προσέξτε επίσης, οι εικόνες να μην υπερέχουν των κειμένων. Το κείμενο σας είναι πιο σημαντικό από τις εικόνες. Ένα λάθος που γίνεται συχνά είναι τα κείμενα να είναι μέσα στις φωτογραφίες. Αυτό κάνει δύσκολη την ανάγνωση της διαφήμισης και θα οδηγήσει τη πλειοψηφία των αναγνωστών στο να την αγνοήσουν.

 

3. Απλή γλώσσα επικοινωνίας

Ο τρόπος που θα χρησιμοποιήσετε για την επικοινωνία σας με τον αναγνώστη πρέπει να είναι καθημερινός και άμεσος. Είναι ανούσιο και θα έχει αρνητικά αποτελέσματα το να προσπαθήσετε να εντυπωσιάσετε με δυσνόητες λέξεις και προτάσεις γρίφους. Η καλύτερη προσέγγιση είναι το να είσαστε κατανοητοί και άμεσοι στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε.